dimecres, 11 de maig del 2011

Es Riuetó 1 · Portocolom · Mallorca ·>>360º<<·

 Panorama cilíndric
Mirau que en duc de temps a Internet on m’he trobat amb gent magnífica que segurament mai coneixeré personalment. Entre tot aquest munt de bons internautes avui he de manifestar el meu agraïment a un gran amic que he fet fa poc ben lluny d’aquí i que du més de vuit anys treballant la tècnica dels panorames. A Argentina, en Diego, qui, des de Bones Aires i mitjançant la seva web http://www.360facil.com.ar i un caramull de correus, ha tingut la santa paciència de mostrar-me, passa a passa, la manera de com inserir els panorames que vaig i aniré realitzant, si Déu vol. Aquí mateix vos deix el primer que no podia ser altre que Es Riuetó on tenc ca meva i cas meu germà. Per mi, el lloc més preciós del món. Del mateix i d’altres indrets d’es Port i de Mallorca tenc la intenció de dur més panorames en aquesta senzilla pàgina personal que vull que sigui de tots.
M’he decantat pels panorames cilíndrics que trob ideals pels paisatjes ja que no distorsionen la realitat. 
Gràcies una vegada més per la vostra atenció i amistat. 
Pantalla completa: primer botó
.

Arxiu del blog