dissabte, 26 de novembre del 2011

Vos cont lo de dijous?

Bé, vos ho cont. Els dijous vaig a Palma (no a Palma de Mallorca que és una solemne i redundant collonada). Ho faig ara amb el bus que s’ha posat bé per la gent com jo i pels estudiants. Quan arrib allà tenc una pixera rabiosa i vaig al wàter a descarregar. El que hi ha pels viatjants dels bussos sol estar net i llampant. Dins el dels homes hi ha tres cabines amples individuals, quatre lavabos i cinc o sis pixadors d’aquells que recorden els menjadors alineats de les boveres.
Bé, aquest dijous, dues de las cabines individuals estaven obertes i l’altra ocupada. Me pos a pixar a un dels adossats a la paret i, a mitja buidada, se presenten dos policies d’aquells que imposen espant: espatlles quadrades, mans grosses, dos metres d’alçària, etc. Es giren cap a la cabina ocupada. Hi toquen amb el puny i diuen: “¡Policia! Salgan los dos. ¡Rápido!.”  El meu roi se va tallar en sec. Vaig pensar “No seran dos gais perquè ara això de jugar on sigui no està perseguit.” Surten dos homonets que me varen fer autentica pena. Dos desgraciats que devien intercanviar drogues o cosa d’això. Tenien una cinquantena d’anys, poc alts, descuidats, bruts, cabells llisos i llargs... una misèria.  Jo me vaig dir: “Aquí no hi faig cap falta, ja acabaré de pixar a ca una puta”.  Així mateix vaig veure con un dels guàrdies es posava un guà enorme, de làtex negre que li arribava al colze. Creis que la imaginació, en tal moment, fa via i la meva me va dur ràpidament a creure que aquell plàstic oiós era per comprovar si els desgraciats aquells s’havien amagat la droga dins el cul. Posau que si...

Arxiu del blog