diumenge, 6 de juny del 2010

Enviat a IB3tv

Ja que aquestes setmanes hem tingut tennis per IB3 voldria fer algunes observacions personals:
1: Purament per patriotisme nacionalista balear i per fidelitat a l’emissora he vist tots els partits per IB3.
2: El comentaristes m’han semblat bons o simplement discrets i en tot cas positius les poques vegades que, com comprendreu tot seguit, els he sentits. Res a dir de cap d’ells.
3: El locutor narrador, un desastre, que es repeteix sempre amb les mateixes expressions, frases, tons de veu, etc. Sempre amb la mateixa manca de vocabulari... Ufff, Déu meu! No obstant dona la sensació de ser una bona persona però en el cas que ens ocupa, la bondat no hi aporta res.
4: Solució per no posar-me de malhumor per aquesta causa: Veure els partits sense so. Encara que me perdi el bon dir dels comentaristes la cosa és més suportable i menys explosiva pel sistema nerviós central.
5: Trob ben estrany que la gent no s’hagi queixat pel mateix que m'estic queixant jo ara.
6: Retransmetre tennis no és igual que retransmetre futbol i d’això sembla que els vostres directius no se n’hagin temut.
7: Si vos pot tranquil.litzar, tampoc el locutor narrador del tennis per TVE és gran cosa (això si, molt millor que el vostre) però allà els comentaristes són tots un 10.
9: Creieu que no vull emprenyar amb tot el que vos acab de dir. ni molt manco. Simplement voldria que milloreu tan com fos possible.
10: Que quedi clar que la meva televisió de cada dia és la vostra. Deu ser per això que voldria que fos la millor del món.
11: Aquest escrit és purament personal entre la vostre entitat i jo. Només el llegirem nosaltres i els pocs amics que visitin el meu blog http://riueto.blogspot.com/
Una abraçada. TONI ROIG. Portocolom