dissabte, 10 de desembre del 2011

Agraint comentaris rebuts

Rebuts avui, al meu correu, tres comentaris que vull deixar aquí:

1.- de JAC: Miquel Gelabert,mejor dicho, El Jaume (l’autor del comentari fa referència aquí a la sèrie de TV3 “Vent del pla”), fué el culpable (recien llegado de Asturias) de mi interes por aprender Catalán. Y es que lo bordaba, al Jaume. Luego lo he visto en Rigor Mortis en el Paralelo y que quieres que te diga; mucha injusticia en el mundo de la interpretación, como puede ser que este caballero no esté mas reconocido viendo lo que hay en España.

2.-de MART DE GARRIGA: (Referent a l’entrada on es posava en dubte l’originalitat de l’himne “De Felanitx com a patrona”):He quedat ben sorprès perquè esperava que un dels dos fos Viaggio in Italia de Rossellini. Allà també hi surt la música de l'himne!

3: d’ANÒNIM en anglès que he traduït com he pogut, després de referir-se, el comunicant, a l’entrada on comentava, amb fotografies i text, les destrosses a la garriga de Sa Punta quan es feien obres al dipòsit d’aigua: Gràcies per ser autor d'aquest blog. Per favor permeteu-me tenir la possibilitat d'expressar la meva satisfacció per la recepció de la seva web en altres països tan allunyats de la l'illa de Mallorca como és el cas del meu.
Als autors dels tres missatges he dirigit, per email personal, el meu agraïment als seus escrits que vull fer extensiu a quants veniu de tant en tant a guaitar al meu blog. Sempre són i seran ben rebuts els vostres comentaris

Arxiu del blog